طراحی سایت نیشابور

با دیجیتال مارکتینگ کرار

ما در گروه کرار آماده ایم بهترین خدمات را در زمینه طراحی سایت نیشابور به عزیزان و شهروندان نیشابور ارائه دهیم. 

اگر به دنبال اطلاعات بیشتری در این زمینه هستید در ادامه این صفحه، همراه ما باشید.

مدیریت گروه کرار

روح اله ناصحی نسب مدیریت گروه کرار، این گروه را در سال 1401 با عنوان رسمی تیز صفحه گستران کارا یا به اختصار تیوکسا تاسیس نمود. البته فعالیت این گروه در قالب برند تیوکسا به سال 1394 برمیگردد. عنوان رسمی این گروه در سال 1402 به گروه کرار تغییر نام یافت.

روح اله ناصحی نسب مدیز شرکت تیوکسا
cloud vector png
عکس-میانی-طراحی سایت نیشابور 2
طراحی سایت حرفه ای نیشابور شرکت تیوکسا

طراحی سایت حرفه ای در نیشابور در هر زمینه ای، تخصص ماست. شما می توانید آخرین سبک سایت های حرفه ای را به ما سفارش بدهید. چه عادی چه فروشگاهی.

پشتیبانی طراحی سایت در نیشابور شرکت تیوکسا

دو سال پشتیبانی چیزی است که در قرارداد تعهد می دهیم. ولی تعهد ما بیشتر از این حرف ها است. برخی مشتریان ما 10 سال است که از خدمات ما استفاده می کنند.

طراحی سایت نیشابور با قیمت عالی شرکت تیوکسا

با توجه به خدماتی که ما به مشتریان عزیز خود ارائه میدهیم، قیمت های بسیار عالی هستند. قیمت مناسب ما باعث شده، برخی چند وب سایت سفارش دهند.

چرا طراحی سایت نیشابور با کرار؟

نیشابور شهر نیمه صنعتی به حساب می آید. این شهر در مسیر اصلی کشوری تهران – مشهد قرار گرفته است. همین موضوع و مسائل دیگر باعث شده که نیشابور به سرعت مسیر پیشرفت را طی کند. به زودی می توانیم این شهر را در میان شهرهای مهم صنعتی کشور بیایم.

همین موضوع باعث شده که بسیاری از صنایع در این شهر ازهم اکنون به گسترش کسب و کار خود بیاندیشند. این کسب و کارهای آینده نگر، با طراحی سایت، پا در مسیر بازاریابی دیجیتال نهاده تا گستره مشتریان خود را افزایش دهند. به همین منظور اکثرا به بهترین ها در زمینه طراحی سایت نیشابور مراجعه کرده اند؛ بهترین هایی که در ابتدای لیست آن ها می توان نام گروه کرار را دید.

اگر شما هم در از شهروندان عزیز نیشابور هستید و می خواهید کسب و کار خود را به دنیای مجازی منتقل کنید. ما در گروه کرار بهترین خدمات را به شما ارائه می دهیم. در ادامه، مسائلی را برایتان روشن تر می کنیم.

مسائل و موضوعاتی که هر کس قبل از ورود به دنیای دیجیتال می خواهد بیشتر درباره آن بداند و دانستن ان برای تمام افرادی که میخواهند وارد دنیای وبسایت و طراحی سایت در نیشابور شوند؛ لازم است.

ابتدا با هم بررسی کنیم که چرا در نیشابور و در زمینه طراحی سایت، گروه کرار اولین انتخاب است؟ این شرکت چه خدماتی را در زمینه طراحی سایت ارائه می کند وسایت هایی که در نیشابور توسط این شرکت طراحی می شوند چه امکاناتی دارند؟

هاست و دامنه رایگان

گروه کرار به همه مشتریان خود هاست و دامنه رایگان ارائه می دهد. تمام مشتریان ما از یک هاست 500 مگابایتی و یک دامنه رایگان آی آر برخوردار می شوند.

پشتیبانی طولانی

از افتخارات ما این است که برای بعضی از مشتریان مان حدود ده سال پشتیبانی را ارائه داده ایم. شاید تعهد ما روی کاغذ دوسال باشد، ولی درصورتی که از خدمات طراحی سایت ما در نیشابور استفاده کنید، ما تا آخر پشتیبان سایت شما خواهیم بود.

کیفیت بالا

نگاه ما به هر سایت به گونه ای است که گویا سایت خودمان را طراحی می کنیم. جزئیاتی که شاید مشتری از آن آگاه نباشد به صورت کامل در تمام سایت های ما اعمال می شوند. به همین دلیل است کیفیت سایت های طراحی شده توسط گروه کرار به شهرت رسیده است.

تغییر ماهیت سایت

هر لحظه که شما ارائه کنید می توانیم کل سایت شما تغییر ماهیت دهیم ویا خصوصیاتی به آن بیافزاییم. می توانید سایت شخصی خود را به سایت فروشگاهی تبدیل کنید. می توانید امکانات خاص و استثنایی که مد نظرتان است به سایت فروشگاهی خود اضافه کنید.

آموزش مدیریت سایت

اگر بخواهید، گروه کرار با ارائه پکیج آموزشی رایگان، مدیریت کامل وبسایت شما را در اختیار خودتان قرار می دهد. هر لحظه که بخواهید می توانید جای جای سایت خود را تغییر دهید. می توانید محصولات خود را مدیزیت کنید.

طراحی سایت پایدار

ما یکی از بهترین های طراحی سایت نیشابور هستیم، چراکه سایت های ما در هر شرایطی پایدار و محکم خواهند ماند. هیچ طرح محدودیت اینترنتی نمی تواند سایت های طراحی شده توسط گروه کرار را متوقف کند! حتی اگر وردپرس، ایران را تحریم کند ما در کمترین زمان پلتفرم سایت شما با برنامه نویسی مجدد برای همگان در دسترس قرار می دهیم.

همکار 3 شرکت تیوکسا
همکار 2 شرکت تیوکسا
همکار 1 شرکت تیوکسا
مدیر شرکت تیوکسا

گروه کرار

گروه کرار از سه دپارتمان اصلی تشکیل شده است. دپارتمان طراحی سایت، دپارتمان سئو و دپارتمان رسانه. مسئولین هر یک از این دپارتمان ها یکی از بهترین های این حوزه هستند. این افراد با مدیریت تیم خود در تلاش هستند تا بهتربن خدمات را به همراهان عزیز گروه کرار ارائه دهند.

همکار 2 شرکت تیوکسا
همکار 3 شرکت تیوکسا
مدیر شرکت تیوکسا
همکار 1 شرکت تیوکسا

گروه کرار از سه دپارتمان اصلی تشکیل شده است. دپارتمان طراحی سایت، دپارتمان سئو و دپارتمان رسانه. مسئولین هر یک از این دپارتمان ها یکی از بهترین های این حوزه هستند. این افراد با مدیریت تیم خود در تلاش هستند تا بهتربن خدمات را به همراهان عزیز گروه کرار ارائه دهند.

نظر دوستان کرار که افتخار داشتیم در خدمت شون باشیم...

حدود ده سال هست که با آقای ناصحی کار میکنم ازشون راضیم.

محسن ارجمند از شرکت سقف باران

مشتری تیوکسا 2

قیمت های خوبی برای خدماتی که ارائه میدن دارن. امید وارم موفق باشند.

بهروز فهیم از رویان صنعت

مشتری تیوکسا 1

هر وقت و بی وقت که ازشون برای مدیریت سایتم راهنمایی خواستم دریغ نکردند.

زهره فکور مشاور خانواده

مشتری تیوکسا 4

7 ساله سایت مارو طراحی کردند و هنوز صفحه اول هستیم. ممنون

مجتبی خداداد از ابزار مشهد

مشتری تیوکسا 3

وبسایتی که برای ما ساختن عملکرد خوبی دارد و کار ما را راحت کرده است.

مریم اسماعیلی از مهر گستران خانواده

برای ساختمون هامون با هلی شات کلیپ میسازن. کارشون عالیه.

فراهانی از املاک ملک سلیمان

مشتری تیوکسا 5

قیمت طراحی سایت نیشابور در سال 1402

0 تومان
سایت ساده

سایت ساده، بیشتر برای افرادی مفید است که می خواهند خود وارد دنیای طراحی سایت شوند. در این سایت امکانات اولیه سایت قرار داده می شوئد. زیر ساخت ها آماده و فایروال ها برنامه نویسی می شوند. سایت پس از ان آماده درج مطلب و تصاویر از طرف مشتری خواهد بود.

0 تومان
سایت شرکتی

سایت شرکتی یک سایت کامل است. علاوه بر شرکت ها بیشتر کسب و کارهای خدماتی و کسب و کارهایی که صرفا می خواهند کسب و کار خود را در دنیای دیجیتال معرفی کنند، نیز می توانند از این وبسیات ها استفاده نمایند. در هر مرحله می توانید این پلن را به پلن فروشگاهی ارتقا دهید و محصولات خود را نیز در سایت به فروش برسانید.

0 تومان
سایت فروشگاهی

پر فروش ترین پلن ما در طراحی سایت نیشابور این پلن می باشد. ما یک سایت فروشگاهی کامل به شما ارائه می دهیم. این سایت دارای اینماد و درگاه فروش می باشد. امکانات مختلف مثل تعریف کوپن تخفیف، راه اندازی باشگاه مشتریان، فروش ویژه، اتصال به سامانه پست سراسری و … سایر خدماتی ارزنده و جالبی است که در این پلن به شما ارائه می شود.

> 0 تومان
سایت سفارشی

این پلن برای افراد و شرکت هایی مفید خواهد بود که خدمات ویژه ای برای سایت خود می خواهند. در این پلن بعد اینکه مشتری ویژگی های خاص مورد نظر خود را مطرح نمود، هزینه و زمیان لازم برای طراحی سایت برای آن ها محاسبه و به مسئول مربوطه گزارش می شود. بعد از رای زنی های معمول سایت مورد نظر طراحی و در اختیار مشتری عزیز قرار می گیرد.

برخی آثار کرار

همانطور که مستحضر هستید، برند قبلی گروه، تیوکسا بوده است. به همین جهت، برخی از نمومه کار ها، که قدیمی تر هستند با این نام معرفی می شوند.
برای دریافت نمونه کارهای بیشتر در زمینه طراحی سایت نیشابور، میتوانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

سوالات متداول در مورد طراحی سایت در نیشابور

طراحی سایت یک خدمت است. افرادی که می خواهند علاوه بر دنیای واقعی در بازار دیجیتال و مجازی هم حضورداشته باشند به سایت احتیاج دارند. ما با طراحی سایت درواقع شعبه دیجیتالی کسب و کارها را آماده می کنیم.

قیمت طراحی سایت در نیشابور 7,700,000 می باشد. البته این قیمت مربوط به گروه کرار است. با این مبلغ می توانید یک سایت خوب و کامل داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت سایت فروشگاهی در این گروه 14,500,000 می باشد. توجه داشته باشید که سایت هایی که در گروه کرار طراحی می شوند؛ در عین کیفیت بالا، دارای دوره پشتیبانی طولانی نیز هستند.

ما در گروه کرار، برای برخی از مراکز خیریه و مردم نهاد در نیشابور، که مخاطب بالایی دارند، به صورت رایگان سایت طراحی می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

طراحی سایت نیشابور شاخص 11

جی تی ماتریکس

جی تی ماتریکس جی تی ماتریکس یا همان وب سایت آنالیز گر سرعت سایت چندین سال است که در رتبه اول وب سایت های آنالیز

بیشتر بخوانید
شاخص

ورد پرس چیست ؟

ورد پرس چیست ؟ ورد پرس یک سیستم مدیریت وب سایت یا مدیریت محتوا یا به صورت عامیانه یک سیستم   cms است که به ما

بیشتر بخوانید
k 0
تعداد عزیزانی که به خبرنامه کرار پیوسته اند...

در خبرنامه کرار مشترک شوید و به روز باشید …