طراحی سایت نیشابور اصلی مقاله سئو 1

سوالی که بسیاری از شما آن را مطرح کرده اید این است. که شما صاحب امتیاز یک وب سایت هستید ولی وب سایت شما سئو نشده و بازده مالی برای شما ندارد. زمانی که شخصی می خواهد سوپر مارکت خود را تبدیل به یک هایپر مارکت برزگ کنند دوعامل حیاتی وجود دارد. در گام اول باید به فکر یک مکان بزرگ تر باشد. در گام دوم باید به فکر پر کردن مغازه یا به زبان ساده تر جنسش را جور کند. هرکدام از این دو مورد اگر انجام نشود درآمد شخص افزایش پیدا نمی کند. در حوضه دیجیتال مارکتینگ هم این بحث مطرح است. شما برای افزایش درآمد در مرحله اول نیاز دارید که یک وب سایت طراحی کنید و در گام بعدی نیاز به سئو پایدار وب سایت خودتان دارید منظور از سئو پایدار سئو کلاه خاکستری است. زیرا سئو کلاه سیاه بسیار ناپایدار و موقتی می باشد.

نقشه راه

در هر یک از حوضه های کاری موجود یک راه موفقیت وجود دارد که از هر 100 نفر ورودی تعداد انگشت شماری به این راه توجه می کنند. نقشه گنج و راه موفقیت در حوضه دیجیتال مارکتینگ به شرح زیر می باشد.

  1. مشاوره تخصصی با کارشناس
  2. طراحی و پیاده سازی وب سایت
  3. سئو و بهینه سازی
  4. تبلیغات هدفمند
  5. مدیریت هوشمند و ارجاع دهنده اینستگرام
  6. رسیدن به هدف

هر شخصی که وارد دنیای آنلاین شاپ ها و … می شود با رعایت کامل نکات ذکر شده می تواند به درآمدی سرشار برسد. ولی این راه آسان و ساده نیست و نیازمند صبر و شکیبایی می باشد. تا کارها به صورت استاندارد و هوشمند پیش برود.

مشاوره تخصصی با کارشناس

شما قبل از انجام هر کاری باید با یک متخصص سئو و طراحی وب سایت گفت و گویی داشته باشید. مهم ترین دلیل مشاوره گرفتن این است که سئو کار بتواند با توجه به بوجه مالی شخص شما پلن ها و تارگت هایی را بچیند و کار را پیش ببرد.

طراحی و پیاده سازی وب سایت

در مرحله دوم پس از گرفتن مشاوره تخصصی شما نیاز به یک وب سایت هوشمند و کاربر پسند دارید. وب سایت های فروشگاهی حتما باید چند پارامتر زیر را داشته باشند.

  • نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)
  • درگاه پرداخت سریع و امن
  • فیلتر بندی و دسته بندی محصولات
  • سرعت لود قابل قبول
  • امنیت بالا

چند مورد ذکر شده بسیار حیاتی و مهم است. هزینه طراحی وب سایت به صورت میانگین بین شش تا پانزده میلیون تومان می باشد. که این رقم بسیار متغیر و ناپایدار است.  

سئو و بهینه سازی

همان طور که متوجه شده اید  سئو امری مهم و تاثیر گذار در فروش می باشد زیرا کلمات کلیدی پر تکرار و پر جست و جو در گوگل ازاهمیت زیادی برخوردار هستند. سئو کلمات کوتاه و یک تا دو کلمه ای بسیار سخت تر از کلمات سه تا چهارتایی و ترکیبی است. به عنوان مثال سئو کلمه طراحی سایت بسیار سخت تر از سئو کلمه طراحی سایت نیشابور می باشد. هر چه کلمه کوتاه تر باشد سئو کمی سخت تر است. توجه داشته باشید که مثال ذکر شده تنها یکی از چندین پارامتر سختی و آسانی حوضه سئو می باشد.

تبلیغات هدفمند

تبلیغات امری مهم و گسترش دهنده در حوضه های کاری زیادی می باشد. تبلیغات هدفمند به نحوهی صورت می گیرد که شخص بیشترین بهره مالی را ببرد. به عنوان مثال زمانی که شما یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ در مرکز شهر می زنید. ممکن است چند صد نفر را به سمت مغازه شما سوق دهد. اگر شما ظرفیت پذیرش آنها را نداشته باشید چه اتفاقی می افتد ؟ درسته علاوه بر سود کلان از دست  رفته تاثیراتی مخربی به روی کسب و کار شما می گذارد و به قولی تاثیر معکوس می دهد. پس تبلیغات باید برنامه ریزی شده و هدفمند باشد.

مدیریت هوشمند و ارجاع دهنده اینستگرام

اپلیکیشن اینستاگرام که امروزه به یکی از پر کاربر ترین آپ های موجود در دنیا شناخته می شود. یک سیستم بسیار مفید و ارجاع دهنده برای وب سایت ها است. شما با اضافه کردن آدرس وب سایت و قرار دادن لینک در استوری ها روزانه می توانید چند صد کاربر را به سمت فروشگاه اینترنتی خود هدایت کنید.

رسیدن به هدف

تمام این نکات اگر رعایت شود.  شما به هدف خود می رسید و یک سیستم پول ساز نیمه اتوماتیک را در اختیار گرفته اید که نیمی از کارها را خودش به صورت اتوماتیک انجام می دهد. نکته مهم در حوضه کاری دیجیتال مارکتینگ صبر و پشتکار است. زیرا شما اولین نفری نیستن که به فکر یک آنلاین شاپ افتاده اید. ولی می توانید جزء نخستین کسانی باشید که هدفی جدی را دنبال می کنید. و برای رسیدن به هدف خود در جو رقابتی سنگین گوگل میجنگید. و از رقبا خود پیشی میگیرد. توجه داشته باشید وب سایت شما روزانه به اورهال و به صورت مرتب به مقالات و ریپورتاژ های قانونی برا حفظ جایگاه خودش در گوگل نیاز دارد و این چرخه نباید هیچ گاه قطع شود.

موفق و سئو شده باشید

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.