برترین سایت های طراحی شده با ورد پرس

طراحی سایت نیشابور ورد پرس 1

چندین سال است که سیستم مدیریت محتوا cms  وارد دنیای وب شده است. همان طور که از اسمش پیداست وردپرس در اصل یک سیستم مدیریت محتوا و سازماندهی بود. ولی رفته رفته با توسعه فراوان تبدیل به پادشاه وب شد. و امروزه علاوه بر مدیریت محتوا با این سیستم طراحی وب سایت هم صورت می گیرد. 

طراحی با ورد پرس

ورد پرس به خودی خود آپشنی برای طراحی ندارد ولی با قدرت گرفتن از افزونه های صفحه سازی مانند المنتور و … به یکی از بهترین سیستم های طراحی وب سایت تبدیل شده است. با توجه به open source بودن این سرویس سایت های طراحی شده با ورد پرس قابل توسعه می باشند. همچنین این سیستم از نظر امنیت و سرعت بسیار قابل اعتماد است. زیرا روزانه درحال بروزرسانی و توسعه می باشد. وردپرس با بهره گیری از المنتور و استفاده از المان ها و ویجت های طراحی به یکی بهترین ویرایشگر های وب تبدیل شده است.

طراحی سایت نیشابور اوپن سورس مقاله1

وب سایت های برتر

امروزه پیش از هشتاد درصد وب سایت ها از ورد پرس برای طراحی و مدیریت آسان محتوا استفاده می کنند. که در ادامه با برترین و بهترین آنها آشنا می شویم. در ادامه با چهار وب سایت برتر که با وردپرس ساخته شده اند آشنا می شویم. این وب سایت ها در دسته بندی وب سایت های خبری،خدماتی، و … دسته بندی می شوند.

همان طور که متوجه شده اید وردپرس با بهره گیری از هسته php  قابلیت های زیادی دارد. همچنین این سیستم برای موتور های جست و جو بسیار محبوب است و سئو و بهینه سازی وب سایت های ساخته شده با وردپرس بسیار راحت تر از وب سایت های کد نویس شده است. وب سایت هایی که از ورد پرس برای مدیریت محتوا استفاده می کنند. در تغییر و آپلود محتوا بسیار کارشان ساده تر از وب سایت های کد نویسی شده می باشد.به همین دلیل است که بیشتر کمپانی های بزرگ وب سایت های خبری و خدماتی خود را با ورد پرس بالا می اوردند.  

سازگاری با موتور های جست و جو

وب سایت رسمی ما با نام تیوکسا که در حوضه طراحی سایت نیشابور و سایر شهر ها فعالیت دارد. برای مدیریت محتوا از ورد پرس استفاده می کنیم. دلیل انتخاب این سیستم مدیریت محتوا این است که وردپرس برای موتورهای جست و جو محبوب می باشد. و سئو صفحات راحت تر است. همچنین ورد پرس و صفحه ساز المنتور کاملا ریسپانسیو  و واکنش گرا  یا همان سازگاری بالا  با پلتفرم های (لپ تاپ،تبلت،موبایل و …) دارد. از این روی ورد پرس از امنیت و سرعت بالایی برخوردار است.

طراحی سایت نیشابور امینت1

سئو کردن صفحات ساخته شده با ورد پرس چه به صورت سئو داخلی سایت On Page SEO -سئو خارجی سایت Off Page SEO – سئو تکنیکال –  لینک بیلدینگ و …  امکان پذیر می باشد. و محدودیت در این زمینه ندارید. همچنین در زمینه طراحی سایت و پیاده سازی آن دست شما کاملا باز است.که هرگونه تغییراتی که دوست دارید را پیاده سازی کنید. و در وب سایت خود از کد نویسی هم می توانید بهره بگیرید. زیرا هسته خود وردپرس  php است. به زبانی دیگر دیگر بیس کلی ورد پرس php  می باشد. به همین دلیل همخوانی بالایی با زبان های برنامه نویس  PHP – HTML – CSS – javascript دارد. 

موارد قابل استفاده

ورد پرس برای ساخت انواع وب سایت های فروشگاهی – شرکتی – خبری – خدماتی – معماری – نظامی – دولتی – چند منظوره – و … قابل استفاده و بهره بری می باشد.  همچنین وردپرس برای پیاده سازی انواع شبکه  هم کاربرد زیادی دارد استفاده ورد پرس در 

  • وردپرس شبکه
  • راه اندازی سایت‌های اجتماعی و انجمن‌ها
  • سایت‌های دانشگاهی
  • پیاده‌سازی وب سایت‌های معرفی مشاغل
  • پیاده‌سازی وب سایت‌های خبری-اطلاع‌رسانی

قابل استفاده می باشد.

 

 

طراحی سایت نیشابور موارد قابل استفاده1

حرف آخر

در آخر اگر قصد طراحی یک وب سایت را دارید. حتما از ورد پرس استفاده کنید تا مسیر شما کوتاه تر شود. وردپرس یک سیستم شناخته شده و برتر درجهان که روزانه در حال توسعه می باشد. همچنین با در نظر گرفتن متن باز بودن آن شما هرگونه توسعه  که بخواهید را میتوانید. پیاده سازی کنید. 

 

موفق و وردپرسی باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *